Меню
+38 (063) 132-87-37 +38 (097) 883-04-00 Замовити дзвінок

Повернення товару

Ми дотримуємося ЗУ "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець може повернути Магазину придбаний товар в разі, якщо:

1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.)

Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, яка робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:

  • сервісний центр не може усунути дефект;
  • сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
  • після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.

При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту, який видається сервісним центром.

В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.

2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)

  • на момент обміну, аналогічного товару у продажу немає;
  • товар не був у використанні, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  • збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережена комплектація товару і документація до нього, не порушена упаковка, пломби і ярлики.

Для повернення товару при собі необхідно мати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • товарний чек;
  • гарантійний талон;
  • акт виписаний сервісним центром;
  • паспорт та ідентифікаційний код.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.


Будь ласка, заповніть форму повернення товару.