Кошик 0 Список порівняння 0 Account
Меню

Умови гарантії

Висока якість продукції наших торгових марок підтверджено відповідними сертифікатами, результатами випробувань і наданими гарантіями. Здійснення контролю якості на всіх етапах виробництва дозволяє нам бути впевненими в довговічності виробів, що постачаються. Однак будь-яка, навіть сама якісна техніка може вийти з ладу з різних причин. Наша компанія здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування.

Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні умов:

  • Правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування виробу, моделі вироби, артикулу, серійного номера виробу, дати продажу (в форматі: ДД.ММ.2020г, найменування організації торгівлі, ПІБ і контактних даних Покупця);
  • Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • Повна комплектація товару.

Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон;
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
  • сліди впливу стихійних чинників або експлуатації виробу в агресивній хімічній середовищі і перепадах напруги в електричних мережах;
  • порушені заводські пломби;
  • порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
  • використовувалися неоригінальні комплектуючі;
  • була здійснена неправильна установка або виріб використовувався не за призначенням.

При покупці стежте за тим, щоб продавець заповнив гарантійний талон і надав Вам товарну накладну. Перед початком використання техніки ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами надання гарантійного обслуговування.

Якщо обладнання вимагає складних робіт з установки, уважно вивчіть технічні вимоги або зверніться до фахівців, які здійснюють монтаж.