Висока якість продукції наших торгових марок підтверджено відповідними сертифікатами, результатами випробувань і наданими гарантіями. Здійснення контролю якості на всіх етапах виробництва дозволяє нам бути впевненими в довговічності виробів, що постачаються. Однак будь-яка, навіть сама якісна техніка може вийти з ладу з різних причин. Наша компанія здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування.
Гарантійне обслуговування здійснюється при дотриманні умов:
- Правильно заповнений гарантійний талон із зазначенням найменування виробу, моделі вироби, артикулу, серійного номера виробу, дати продажу (в форматі: ДД.ММ.2020г, найменування організації торгівлі, ПІБ і контактних даних Покупця);
- Документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
- Повна комплектація товару.
Гарантійне обслуговування не проводиться, якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон;
- виріб має сліди механічного пошкодження або розтину;
- сліди впливу стихійних чинників або експлуатації виробу в агресивній хімічній середовищі і перепадах напруги в електричних мережах;
- порушені заводські пломби;
- порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;
- використовувалися неоригінальні комплектуючі;
- була здійснена неправильна установка або виріб використовувався не за призначенням.
При покупці стежте за тим, щоб продавець заповнив гарантійний талон і надав Вам товарну накладну. Перед початком використання техніки ознайомтеся з керівництвом по експлуатації та умовами надання гарантійного обслуговування.
Якщо обладнання вимагає складних робіт з установки, уважно вивчіть технічні вимоги або зверніться до фахівців, які здійснюють монтаж.