Ми дотримуємося ЗУ "Про захист прав споживачів", згідно з яким покупець може повернути Магазину придбаний товар в разі, якщо:
1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.)
Протягом гарантійного терміну в товарі виявлено істотний недолік, яка робить неможливим чи недопустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і супроводжується одним з таких ознак:
- сервісний центр не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект протягом 14 днів;
- після ремонту товар стає суттєво іншим, перестає виконувати будь-які функції.
При виконанні одного з вищевказаних умов, проводиться повернення товару на підставі акту, який видається сервісним центром.
В інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
2. Товар не підходить за формою, габаритами, кольором, розміром, або з якихось інших причин не задовольняє вимогам покупця (Стаття 9.)
- на момент обміну, аналогічного товару у продажу немає;
- товар не був у використанні, і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
- збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережена комплектація товару і документація до нього, не порушена упаковка, пломби і ярлики.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
- товар (і всю його комплектацію);
- товарний чек;
- гарантійний талон;
- акт виписаний сервісним центром;
- паспорт та ідентифікаційний код.
При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.